Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Нова ПоштаОплата при отриманні або повна предоплата
- Доставка кур'єромДоставка курьером нової пошти
Способи оплати
- Пром-оплата
- ПісляплатаОплата за посилку на пошті після огляду товара (без предоплат) У кого просимо предоплату?⬇ ❗️ Покупцям з поганим рейтингом (не приходили на пошту за посилкою, часті відмови від посилок) відправляємо тільки після передоплати 200 грн. У разі не отримання товару на пошті, ці гроші йдуть на оплату доставки в обидва кінця.
- Оплата за реквізитамиОплата на розрахунковий рахунок
- Оплата на карткуМонобанк 4035200042358561 Після оплати збережіть будь ласка скрін або квитанцію, при необхідності надішліть продавцю
Гарантія:
Гарантія обміну та повернення:
Можна поміняти або повернути неношене взуття протягом 14 днів від покупки. Для цього потрібно, щоб взуття не було у вжитку, було збережено його товарний вигляд та споживчі властивості, а також упаковка, фабричні ярлики. Причини заміни – товар не підійшов споживачеві за формою, габаритами, фасоном, забарвленням, розміром або комплектацією.
Гарантія на взуття згідно з чинним законодавством України.
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» та нормативно-технічної документації, гарантійний термін експлуатації взуття надається протягом 30 днів з дня продажу через роздрібну мережу (інтернет-магазин)
Гарантійний термін – це термін, протягом якого продавець перебирає обов'язок заміни відповідної продукції чи її безоплатному ремонту у разі виявлення істотних недоліків, що виникли з вини виробника.
Гарантія якості:
За цим видом гарантії повертається ношене взуття, якщо було виявлено брак. У цьому випадку проводиться експертиза (можливе залучення незалежного експерта), де визначають, чи пов'язані пошкодження даного взуття з неправильною шкарпеткою або заводським шлюбом.
Якщо споживач протягом гарантійного терміну виявив дефекти, він має право пред'явити продавцю вимоги про їх безоплатне усунення або заміну товару, якщо доведе, що дефекти виникли до передачі товару споживачеві або з причин, що виникли до цього моменту. У цьому випадку покупець повинен звернутися до магазину, де купував цю пару. Якщо у магазину виникли сумніви в претензії, то взуття вирушає на експертизу. Якщо пошкодження виникли не з вини покупця, то магазин повинен зробити заміну. Якщо вимоги покупця не задовольнять протягом 20 днів із дня пред'явлення, то споживач може повернути сплачену суму.
Не підлягає обміну, поверненню або безоплатному ремонту взуття:
- ношена з дефектами, що утворилися внаслідок експлуатації в умовах не за сезоном, що не відповідають її призначенню;
- з механічними ушкодженнями (опіки, порізи, здири та ін.);
- деформована в результаті неправильного носіння, сушіння, що втратила якість внаслідок хімічного впливу, та з іншими дефектами, що виникли з вини покупця;
- відремонтована покупцем до пред'явлення магазину (крім заміни набійок або приклеювання профілактичної підмітки, якщо таке лагодження не спричинило утворення дефектів).
Можна поміняти або повернути неношене взуття протягом 14 днів від покупки. Для цього потрібно, щоб взуття не було у вжитку, було збережено його товарний вигляд та споживчі властивості, а також упаковка, фабричні ярлики. Причини заміни – товар не підійшов споживачеві за формою, габаритами, фасоном, забарвленням, розміром або комплектацією.
Гарантія на взуття згідно з чинним законодавством України.
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» та нормативно-технічної документації, гарантійний термін експлуатації взуття надається протягом 30 днів з дня продажу через роздрібну мережу (інтернет-магазин)
Гарантійний термін – це термін, протягом якого продавець перебирає обов'язок заміни відповідної продукції чи її безоплатному ремонту у разі виявлення істотних недоліків, що виникли з вини виробника.
Гарантія якості:
За цим видом гарантії повертається ношене взуття, якщо було виявлено брак. У цьому випадку проводиться експертиза (можливе залучення незалежного експерта), де визначають, чи пов'язані пошкодження даного взуття з неправильною шкарпеткою або заводським шлюбом.
Якщо споживач протягом гарантійного терміну виявив дефекти, він має право пред'явити продавцю вимоги про їх безоплатне усунення або заміну товару, якщо доведе, що дефекти виникли до передачі товару споживачеві або з причин, що виникли до цього моменту. У цьому випадку покупець повинен звернутися до магазину, де купував цю пару. Якщо у магазину виникли сумніви в претензії, то взуття вирушає на експертизу. Якщо пошкодження виникли не з вини покупця, то магазин повинен зробити заміну. Якщо вимоги покупця не задовольнять протягом 20 днів із дня пред'явлення, то споживач може повернути сплачену суму.
Не підлягає обміну, поверненню або безоплатному ремонту взуття:
- ношена з дефектами, що утворилися внаслідок експлуатації в умовах не за сезоном, що не відповідають її призначенню;
- з механічними ушкодженнями (опіки, порізи, здири та ін.);
- деформована в результаті неправильного носіння, сушіння, що втратила якість внаслідок хімічного впливу, та з іншими дефектами, що виникли з вини покупця;
- відремонтована покупцем до пред'явлення магазину (крім заміни набійок або приклеювання профілактичної підмітки, якщо таке лагодження не спричинило утворення дефектів).